Willemien van Gog - van Genderen

Willemien (1975)

Willemien van Gog- van Genderen is geboren en getogen in een ondernemersgezin in Nederhemert. Ze is opgegroeid met de woorden ‘als je iets wil bereiken, moet je aanpakken’.  Willemien is getrouwd met Björn en trotse moeder van 2 tieners.

Willemien is Fractievoorzitter van de VVD sinds 2022, daarvoor was zij vier jaar burgerlid  en  ze is lid sinds 2017.

In het dagelijks leven werkt Willemien bij het Ministerie van Defensie binnen de calamiteiten en crisisstructuur.

Naast haar gezin, haar werk en de politiek, is zij actief als vrijwilliger bij verschillende sportverenigingen in onze gemeente en het veteranen search.

Willemien aan het woord:

Het raadslidmaatschap is een prachtig politiek ambt, omdat je als raadslid het verschil kunt maken voor inwoners van je eigen gemeente. Over het ene onderwerp heeft men in het algemeen meer kennis en affiniteit dan over het andere onderwerp. Belangrijk vind ik, dat er geluisterd  wordt naar de vraag van de inwoners en dat er gedacht wordt in mogelijkheden.

Ik wil dat onze gemeente een plek is waar je jezelf kunt zijn, waar je werk hebt en je veilig voelt. Waar ruimte is voor initiatief, waar iedereen meedoet en waar je trots op kunt zijn. Een gemeente waar jongeren willen blijven wonen, waar zij hun toekomst willen opbouwen. En waar je je kunt verheugen op een avondje uit, een feestje in een dorp of wijk, een mooie wandeling door onze natuur of een boeiend museum kunt bezoeken.

Als u vragen of tips hebt kunt u mailen naar

willemienvangog@raadzaltbommel.nl